Diakonian palautekysely käynnissä
Diakonian asiakaskysely on käynnissä ja pyydämme palautetta tapaamisissa, talousvastaanotoilla ja ruokailuissa. Mikäli et saanut palautekyselyä, voit pyytää sitä esimerkiksi viestillä kohtaamaltasi diakoniatyöntekijältä. Palautetta voi antaa nimettömästi ja sitä hyödynnetään toiminnan kehittämisessä. Yksi kysymyksistä välitetään myös valtakunnalliseen diakonian kyselyyn.